Duo voetsteunen S2R 800/1000 of S4R

zowel het originele model van 400 t/m S4RS, de tweede generatie van 696 - 1100 evo en de derde generatie met de 821 en 1200(S)
Gebruikersavatar
750sport
Berichten: 1184
Lid geworden op: 21 okt 2003 21:28
Locatie: Let's go east, the west is so wet (and salt)

Duo voetsteunen S2R 800/1000 of S4R

Ongelezen bericht door 750sport »

Op Italdag ,met een proefrit op de nieuwe Super Sport ,heeft mijn zoon voor het eerst achterop een motor gezeten en dat smaakte naar meer.
Nu wil ik weer duo voetsteunen op mijn 750 Sport maken. Die heb ik lang geleden verwijderd, zodat mijn demper hoog half onder de zit geplaatst kon worden. Hij zit het zelfde als bij S2R en S4R. Aangezien ik de uitlaat niet wil gaan aanpassen (hij functioneerd goed) moet ik een andere oplossing zoeken. De ruimte tussen de demper en de zit is te klein om duo voetsteunen van een SS te monteren.
Nu wil ik kijken of ik wat kan met de duo voetsteunen van een S2R of S4R. Ik ben dus opzoek naar iemand in de buurt van Zoetermeer die een S2R of S4R heeft en waarvan ik even de voetsteunen kan lenen om te kijken hoe het uitkomt op mijn motor voordat ik ze aanschaf.

Groeten Bauke
Warning
Reading the DCN mailinglist/Forum can damage family and social life
Readers often spent hours to customize and improve the performance of their bike.

Know that ,been there ,do(ne) that!

Rich010
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2017 09:18

Re: Duo voetsteunen S2R 800/1000 of S4R

Ongelezen bericht door Rich010 »

Hi Bauke,

Kom toevallig jouw vraag tegen. Ik woon in Schiebroek, net tegen Hillegersberg aan, en in het bezit van een Monster S2R 800 uit 2006 (met duo voetsteunen). Van mij mag je gerust een keer langskomen.

Groet,
Rich

Stuur me pb’tje, dan spreken we af (mocht het uiteraard nog nodig zijn).

Gebruikersavatar
750sport
Berichten: 1184
Lid geworden op: 21 okt 2003 21:28
Locatie: Let's go east, the west is so wet (and salt)

Re: Duo voetsteunen S2R 800/1000 of S4R

Ongelezen bericht door 750sport »

Ha Rich.
Dank je voor je aanbod.
De duo voetsteunen heb ik reeds aangeschaft en montage punten op het frame gelast. Mijn zoon is al mee achterop geweest en dat gaat goed.
Groeten Bauke
Warning
Reading the DCN mailinglist/Forum can damage family and social life
Readers often spent hours to customize and improve the performance of their bike.

Know that ,been there ,do(ne) that!

Plaats reactie