Even voorstellen

BikeRide
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 mar 2015 09:20

Even voorstellen

Ongelezen bericht door BikeRide »

Gewoon een simpel voorstel topic.
Vergeet ook niet jezelf voor te stellen in het algemene deel van het Ducati Fora.
Altijd leuk om daar ook de Elefants te tonen!

Stel je voor en plaats een foto van jouw Elefant!
IMG_20200508_130712336_HDR.jpg
Groet,
Vincent
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
cagiva905
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2007 12:15

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door cagiva905 »

Hee Vincent, leuk jou ook hier te treffen. Ik was bijna vergeten dat ik ook op het Ducati-forum geregistreerd ben, zo lang was ik hier al niet meer geweest. Goed idee om hier een plekje voor de Nederlandse Elefants te creëren, daar hadden we eerder aan moeten denken :-D
Michiel
2 x Elefant 900ie, 1x Elefant 350
En nog wat 4-wielers

Rob Troost
donateur
donateur
Berichten: 6094
Lid geworden op: 12 sep 2003 18:00
Locatie: Teutoburgerwald e.o.
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Rob Troost »

Vincent kwam met het voorstel, vond ik een prima idee.
als er subtopics gewenst zijn kan ik die maken, natuurlijk is er een vreselijke overlap met Ducati en kan er veel gebruik gemaakt worden van de algemene topics.

oh ja ik heb 3 Elefanten, 2 650s en 1 350 met Monster 600 blok
Ducati Stoer en Aaibaar

Gebruikersavatar
cagiva905
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2007 12:15

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door cagiva905 »

Goedemiddag Rob,

Bedankt voor het snelle opzetten van dit stukje forum voor ons op verzoek van Vincent. We hebben al veel te lang zonder echt Nederlands forum gezeten (lang verhaal), en hopen er hier weer een mooi plekje voor de lokale Elefantrijders te hebben. Leuk om te lezen dat je zelf ook een paar Elefants hebt, dus misschien wordt je ook hier een veel geziene gast :-D.

Zou het mogelijk zijn een paar subfora voor ons op te zetten, zodat we (vooral technische) discussies per Elefant-type kunnen uitsplitsen? Dat hadden we in onze oude opzet ook zo, en werkte eigenlijk perfect om zaken duidelijk te houden voor anderen. De subfora die we graag zouden zien zijn:

Elefant 350 (5N) / 650 (1N) / 750 (6N)
Elefant 900ie (1B) / 900ie GT (1BE)
Elefant E750 (6B) / 900AC (5B)
Reizen en ritjes
Algemeen

Als je dit voor ons zou kunnen en willen opzetten, zou dat heel erg gewaardeerd worden. Ik denk dat we vanzelf ook actiever zullen worden op de rest van het forum, de Elefants delen genoeg techniek en onderdelen met andere Ducati's tenslotte.

Alvast bedankt!
Michiel
2 x Elefant 900ie, 1x Elefant 350
En nog wat 4-wielers

BikeRide
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 mar 2015 09:20

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door BikeRide »

Rob veel dank voor het aanmaken!
Hoop toch wat Elefanten te kunnen verbinden kwam afgelopen zaterdag toen ik met de Monster S4 op pad was een 900ie tegen op de dijk bij Lexmond.
Dacht moet toch mogelijk zijn om er weer een aantal bij elkaar te krijgen.

Davy DesmoClub
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2020 22:15

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Davy DesmoClub »

Hallo hallo,

Ik zag net de melding van Vincent voorbijkomen op FB en hier ben ik dan... De eerste Belg die een post plaatst?

Zoals je ziet, Davy is de voornaam. Eigenaar van een Ducati Multistrada 1200 en een Elefant 900. En nee, ik ben helemaal niet technisch onderlegt en er is wel wat werk aan de Olifant. Vermoedelijk zal ik dus diegene zijn die (domme) vragen stelt.

Wat moet je nog weten van me? In 2015 was ik mede-oprichter van DesmoClub Fiandre (één van de DOC clubs in België) en was 3 jaar voorzitter. Nu secretaris.

Als de agenda mee wil, zie ik het zeker zitten om eens een treffen mee te pikken.

Tot ...

Gebruikersavatar
cagiva905
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2007 12:15

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door cagiva905 »

Welkom bij de groep Davy, en kom maar op met die domme vragen :-D
Michiel
2 x Elefant 900ie, 1x Elefant 350
En nog wat 4-wielers

Plaats reactie