Koffer verloren.....

PASO t/m ST3.
Gebruikersavatar
MuktaII
Berichten: 76
Lid geworden op: 16 apr 2016 22:33

Koffer verloren.....

Ongelezen bericht door MuktaII »

Hallo allemaal,

De vakantie zit er voor de meesten weer op, en hopelijk is deze voor iedereen goed verlopen!
De mijne is ook voorbij helaas, maar op zich is mijn werk geen straf dus ik kan in ieder geval uitgerust aan de slag :)

Jammer genoeg ben ik tijdens de eerste rit op de Duc na de vakantie mijn linker zijkoffer verloren, in Soesterberg op weg naar Amersfoort (t.h. van de Kwantumhal).......... :crybaby: :crybaby:

Aangezien ik geen FB (feesboek) heb, zou ik degenen die dat wel hebben willen vragen eens te kijken of deze door iemand is gevonden, en misschien op zijn pagina is gezet.

De kans acht ik klein, want binnen 2 minuten nadat ik erachter kwam dat de koffer eraf was gestuiterd was ik op de plek waar het ongeveer gebeurd moest zijn, maar helaas, geen koffer te vinden!!
Dus, als iemand op feesboek of Marktplaats een linker zijkoffer te koop of gevonden tegenkomt, rood met zwart en met 2 reflectoren erop (1x oranje en 1x rood) dan houd ik me aanbevolen!

Alvast bedankt voor het meekijken :)

mvg, Mark
Nothing to do, nowhere to go, just be! Be happy, be in vacation :grin:

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: Koffer verloren.....

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Balen man, omschrijving zal niet voldoen, zullen wel wat sport strepen (krassen) en deuken etc opzitten!
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
MuktaII
Berichten: 76
Lid geworden op: 16 apr 2016 22:33

Re: Koffer verloren.....

Ongelezen bericht door MuktaII »

Korte update:

Helaas heb ik de koffer tot op heden niet meer teruggevonden, maar gelukkig kon ik van het weekend een zo goed als nieuwe set kopen in Duitsland ;)
Dus nu heb ik weer 2 keurige zij koffers, en 1 als reserve.........het 'probleem' is opgelost, dus het topic kan wat mij betreft dicht :)
Nothing to do, nowhere to go, just be! Be happy, be in vacation :grin:

Plaats reactie