M900 '93 overhaul

Schrijf hier alles over de (eigen) ombouwprojecten op basis van Ducati
Gebruikersavatar
gajus
donateur
donateur
Berichten: 471
Lid geworden op: 09 feb 2005 11:46

Re: M900 '93 overhaul

Ongelezen bericht door gajus »

[quote="750sport"]Is een t stuk en kroonplaat van een SS niet een idee. Gaat hij nog scherper sturen ,omdat de naloop wat kleiner wordt.

Groeten Bauke[/quote]

Daar heb ik wel over nagedacht maar dat durfde ik niet aan. Is ook niet nodig want een vroege monster stuurt zo licht als een brommertje. Gaat ook ten koste van de stabiliteit. Daarnaast had ik ook gewoon zin om weer eens wat te maken op de freesbank.
Laatst aangepast door gajus, in totaal 2374563 keer bewerkt

Gebruikersavatar
gajus
donateur
donateur
Berichten: 471
Lid geworden op: 09 feb 2005 11:46

Re: M900 '93 overhaul

Ongelezen bericht door gajus »

Helaas valt het berichten plaatsen een beetje tegen. Elke keer weer de melding "te weinig tekens" , lastig. Laatste poging en dan hou ik het voor gezien. Helaas, tekst lukt nog wel plaatje niet, jammer...

Onder de tank is inmiddels ook het nodige veranderd.
De versleten originele carburateur hebben plaats gemaakt voor FCR's, dit gecombineerd met Ignitech, MAP- en TPS-sensor. Dit levert een hele prettige gasreactie op, powerwheelies in de 2de versnelling.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door gajus op 18 feb 2019 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst aangepast door gajus, in totaal 2374563 keer bewerkt

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: M900 '93 overhaul

Ongelezen bericht door franserna »

Heel knappe kroonplaat. Een droom van mij is om nog eens een freesbank te kopen en daar (na lang oefenen) mooie dingen mee te maken. Wat betreft het plaatsen van een foto bij jouw bericht: ikzelf maak altijd eerst de tekst en die verstuur ik. Daarna wijzig ik het bericht door middel van het potloodje rechtsboven. Dan scroll je naar beneden (Bijlagen). En daarna kun je jouw bestanden, zoals foto's toevoegen. Succes met de foto's en vooral met jouw mooie project.

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: M900 '93 overhaul

Ongelezen bericht door surfroy01 »

De truuk voor foto's, wel selecteren onderin bij bijlagen maar niet in je bericht zetten!
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
gajus
donateur
donateur
Berichten: 471
Lid geworden op: 09 feb 2005 11:46

Re: M900 '93 overhaul

Ongelezen bericht door gajus »

[quote="surfroy01"]De truuk voor foto's, wel selecteren onderin bij bijlagen maar niet in je bericht zetten![/quote]

Thnx, dat werkt idd!!
Laatst aangepast door gajus, in totaal 2374563 keer bewerkt

Plaats reactie