PANIGALE PROJECT

Schrijf hier alles over de (eigen) ombouwprojecten op basis van Ducati
Gebruikersavatar
appsappy
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2013 13:57
Locatie: arnhem

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door appsappy »

Gefeliciteerd !!!
en zoals je zelf zegt : jij had het niet verwacht
Ik denk de volgers van deze topic het wel hadden verwacht !!!!! :grin:
750 paso eerste

Gebruikersavatar
gratje
Berichten: 267
Lid geworden op: 12 jun 2009 22:31

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door gratje »

Gefeliciteerd, mooi werk
Bellezza italiana

Gebruikersavatar
fedde71
donateur
donateur
Berichten: 4510
Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door fedde71 »

Van harte met dit resultaat Frans. Mooi dat een ander jouw creatie ook op waarde weet te schatten.
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Bedankt voor alle reacties. Gewoon super! Komen jullie op 16 augustus ook naar de Italdag in Beusichem?
Groet, Frans

Gebruikersavatar
fedde71
donateur
donateur
Berichten: 4510
Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door fedde71 »

franserna schreef:Bedankt voor alle reacties. Gewoon super! Komen jullie op 16 augustus ook naar de Italdag in Beusichem?
Groet, Frans
Nope, ga ik naar de WK Langbaan in Eenrum. Stof happen.
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

Gebruikersavatar
appsappy
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2013 13:57
Locatie: arnhem

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door appsappy »

franserna schreef:Bedankt voor alle reacties. Gewoon super! Komen jullie op 16 augustus ook naar de Italdag in Beusichem?
Groet, Frans
Nope mijn pech werk in de HoReCa dus weekenden , feestdagen , etc altijd aan het werk alleen doordeweeks wel mooie vrije dijk routes zonder alle zondagsrijders en fietsers :devil: :sunglasses: :grin:
750 paso eerste

Gebruikersavatar
Rules
donateur
donateur
Berichten: 8199
Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door Rules »

Frans, ik heb denk ik nog wel foto's voor je. Ik zal even kijken en je een dezer dagen een mail sturen zodat je ze kunt downloaden.

Nogmaals gefeliciteerd.
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse


Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis

Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Rules, super leuk! Ik ben heel benieuwd naar die extra foto's, want ik heb er maar 6 tot nu toe. Op de site van Weert heb ik ook een paar foto's gevonden, maar hoe meer hoe liever! Want zo vaak win ik niet een prijs (lees: dit is de eerste keer)....
Alvast bedankt, Frans

Wiznix
Berichten: 74
Lid geworden op: 05 mar 2015 11:09

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door Wiznix »

Late reactie, maar gefeliciteerd met de prijs. Het uiteindelijke resultaat geeft natuurlijk al voldoening, maar als je creativiteit ook nog beloond mag worden met zo'n prijs :dance:

Echt bewondering voor je!

Grt F

Gebruikersavatar
DubbelDucBoer
donateur
donateur
Berichten: 746
Lid geworden op: 18 dec 2011 22:40

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door DubbelDucBoer »

franserna schreef:Zondag 2 augustus 2015: Ducati-Specialday in Weert. Ik heb daar veel leuke Ducatisten gesproken en met perfect weer was het super gezellig. Het was voor mij een heel speciale dag, want ik heb de 1e prijs gewonnen! Er stonden erg veel mooie Ducati's dus ik had de kans op een prijs niet echt verwacht... Volgend jaar zit ik in de jury, want dat hoort er kennelijk bij als je de eerste prijs wint.
Die grote kerel die naast mij staat won de 3e prijs met een heel leuke Duc, die was opgebouwd met allerlei onderdelen van Ducs en zelfs van een Suzuki.
Gefeliciteerd Frans ! En leuk dat de foto's er weer bij staan !

Gebruikersavatar
fredz914
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 feb 2015 22:07
Locatie: Holland

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door fredz914 »

franserna schreef:Bedankt voor alle reacties. Gewoon super! Komen jullie op 16 augustus ook naar de Italdag in Beusichem?
Groet, Frans
Ja, ik zal er ook zijn en ik ben erg benieuwd naar deze creatie.
Make gas not war

Ducati Monster 600 Dark edition - 2000 - 11.
5200km's and counting.

Gebruikersavatar
AndreK
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jan 2015 17:02

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door AndreK »

Prachtig project en nog mooiere eindresultaat!
Vind oom agent de plaatsing van de kentekenplaat ok, en zou dat ook bij een standaard 1199 mogen of kan het bij deze zelfbouw omdat hij zo ter keuring is aangeboden?

Mvg

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

AndreK schreef:Prachtig project en nog mooiere eindresultaat!
Vind oom agent de plaatsing van de kentekenplaat ok, en zou dat ook bij een standaard 1199 mogen of kan het bij deze zelfbouw omdat hij zo ter keuring is aangeboden?

Mvg
Dank voor het compliment! Een van de eisen is, dat de kentekenplaat goed leesbaar is als je 20 meter achter de motor staat. Dat is bij mijn Duc 100 %. Maar een andere eis is, dat hij aan de achterzijde moet zitten en daar ben ik bij mijn motor wat creatief mee omgegaan. Om bij de RDW-keuring geen afkeur te krijgen heb ik toen tijdelijk een steuntje (met verlichting) gemaakt. Nadat ik een kenteken kreeg heb ik dat steuntje weggegooid. Kijk maar eens bij mijn project (keuring was januari 2015). In de praktijk heb ik er (nog) geen probleem mee gehad....

Gebruikersavatar
AndreK
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jan 2015 17:02

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door AndreK »

Thanks. Zie het ook erg veel in de USA, plaat verder bij achterwiel. Vind het minder afbreuk doen aan de lijnen van de motor! Misschien dan toch maar burgerlijk ongehoorzaam zijn :smile:

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Vandaag naar de ITAL-dag geweest. Voor het eerst werd de Duc kletsnat, want in de stromende regen ben ik naar Beusichem gereden. Ondanks de regen best een gezellig sfeertje en weer veel leuke reacties gehad. De prijzen gingen naar een oude, maar originele Giler; naar een soort Ducati, maar met zeer veel onderdelen van Honda (o.a. de motor en de wielen!) en naar een mooi gerestaureerde Ducati.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

DerMichael
Berichten: 121
Lid geworden op: 09 aug 2008 14:47

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door DerMichael »

Heb haar vanmiddag in echt echt mogen zien. Bijzonder mooie fiets! Niet helemaal mijn smaak, al vind ik haar wel prachtig! Heb het topic met plezier gevolgd en het resultaat mag er zijn! :good: :clap:
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Mijn Panigale-project is eigenlijk afgelopen, maar toch zal ik nog een "nabrander" geven. Een tijd terug (24 juli) kwam er een redacteur/fotograaf van het mooie motorblad MOTOR-magazine bij mij voor een interview en een fotoreportage. Vincent heet hij en hij heeft duidelijk veel verstand van motorfietsen (niet vreemd natuurlijk). Leuk thuis zitten kletsen en daarna samen gezocht naar een geschikte plek voor de fotoreportage. Dat werd de noordkant van de Waal, met een mooi zicht op Nijmegen (en op de Ducati uiteraard). Ik heb het niet geteld maar, soms liggend op de grond en gebruikmakend van een reflectie-parasol heeft hij vast meer dan 100 foto's gemaakt. En vandaag heb ik het septembernummer (nummer 9) gekregen van MOTOR-magazine met een leuk en uitgebreid verhaaltje met de nodige foto's. Ik moet wel even iets rechtzetten: er staat dat ik, technisch gezien, niet veel heb gehad aan mijn vrienden op het Ducatiforum. Dat heeft Vincent niet helemaal goed begrepen, want ik heb juist heel veel tips etc. gekregen en vooral Ferry heeft mij met raad en daad geholpen. Maar voor de rest ben ik 200 % blij met deze reportage!
In oktober komt er ook nog een soortgelijke reportage in Motor-Revue. Ook heel leuk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Abarth
Berichten: 726
Lid geworden op: 28 aug 2010 21:11
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door Abarth »

:blush:

Gebruikersavatar
fedde71
donateur
donateur
Berichten: 4510
Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door fedde71 »

leuk dat zo'n gerenommeerd blad aandacht aan jouw prachtige project besteed.
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Ik zie, dat mijn project nog steeds bekeken wordt (dit ondanks dat de Panigale ruim een jaar geleden klaar was). Leuk om te zien!!!
Aan iedereen die dit leest, heb ik een vraag:
Wie weet er ergens (in Nederland of in het buitenland) een Diavel of liefst een Diavel X te staan met een flinke schade? Ik heb namelijk weer zin in een nieuw project en omdat ik over een tijdje met pensioen ga (en dan dus ineens heeeel veel tijd krijg om te knutselen), ben ik al een tijdje op zoek naar zo'n Duc.
Een Diavel X vind ik een prachtige machine en een tijdje geleden heb ik bij Affetto op een Diavel en ook op een Diavel X gereden en vanaf dat moment is mijn zoektocht begonnen....
De Diavel hoeft niet compleet te zijn: ik ben al blij met een frame (liefst met kenteken) en een motorblok etc.
Tips zijn ook welkom! Alvast bedankt.
Als ik zo'n Diavel-wrak kan vinden, dan gaat die maximaal veranderen en zal ik t.z.t. (weer) een topic openen en een uitgebreid bouwverhaal laten zien....

Groet, Frans

Gebruikersavatar
fedde71
donateur
donateur
Berichten: 4510
Lid geworden op: 05 jun 2011 11:05

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door fedde71 »

Frans,

je zou Leerkes Motofun kunnen bellen die heeft veel schade Ducati's staan, ook jonge machines wellicht ook een Diavel, Ben er al een keer geweest en leuke zaak met echt veel keus qua schademotoren.

http://www.motofun.nl/
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Hoi Fedde,

Gisteren naar Leerkes gebeld. Op dit moment hebben zij geen Diavel, maar ze gaan kijken of ze iets kunnen vinden....
Bedankt voor de tip.

Gebruikersavatar
Abarth
Berichten: 726
Lid geworden op: 28 aug 2010 21:11
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door Abarth »

Frans,

Ik zou ook in het buitenland kijken, een handelaar als Leerkes houdt er minimaal 30% tussen!
Uit eerste hand scheelt een hoop.

franserna
Berichten: 853
Lid geworden op: 29 nov 2012 21:41

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door franserna »

Hoi Ferry,

Bedankt voor jouw tip (en voor jouw p.m.). Ik ga mijn grenzen verleggen, en dus (ook) in het buitenland kijken. Gelukkig heb ik geen haast!

Gr. Frans

Gebruikersavatar
stamgast_2
Berichten: 852
Lid geworden op: 12 sep 2003 22:16
Locatie: Bippen

Re: PANIGALE PROJECT

Ongelezen bericht door stamgast_2 »

Via autoscout24.de kan je heel Europa zoeken.

(Staat nog niet alles er op)
SS 600c & 749s

Plaats reactie