Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ducati Club Race

Moderator: Ducati Club Nederland

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Was je weer te laat voor je eigen race, naar je fiets gerend en op je bips terecht gekomen??????
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Geroen
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 352
Lid geworden op: 17 okt 2006 09:39
Locatie: Utrecht

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door Geroen »

haha. Nee, het ging zo:
Ik had een getraind op een dertiende plek. Het regende dat het goot zaterdagmiddag - het was echt zeiknat. Ik had een goeie start en kwam als achtste ofzo door de haarbocht. Daarna twee rondjes aardig gereden maar toen besloeg mijn vizier en zag ik dus echt helemaal niks meer :skull: . Ik twijfelde of ik naar binnen zou komen om te stoppen, ging van het gas af want het was echt bloedlink. Toen kwam een groepje van een man of vijf me voorbij. Vervolgens vizier open gezet en kreeg ik weer zicht. Toch maar weer beetje gas gegeven (het ging stiekum best lekker vanaf dat moment) en in een ronde of twee was ik weer bij dat groepje. Volgende ronde groepje voorbijgestoken :smile: . Daarna nog iets vlotter gereden. Ik reed rondjes 2:12 of 2:13 ofzo - wat best netjes is in de regen. Uiteindelijk ben ik in Meeuwenmeer onderuitgegaan met, ik denk, een highsidertje. Bommer en ik hebben gezellig nog een meter of honderd over het afvalt gegleden. Ik op mijn achterste en de brommer op zijn linker kant :blackeye: .
Gevolg: "krasjes (ahum...)" op de kuip, kuipframe, clipon, koppelingshendel, voetsteun links, tank. En ook krasjes op mijn pak (volledig doorgeschuurd op mijn kont).
Nu dus een fijn winterprojectje om de boel weer in elkaar te zetten en mooi te maken.
Tegenwoordig Ducatist

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Auw! maar gelukkig niks gebroken of ernstig beschadigd. En als je dan toch moet crashen, dan maar op het eind van seizoen........ Maar heb je nog wel zondag kunnen rijden?

Tijdens de ital dag vertelde ik je dat de 1098 bij uitkomen meeuwenmeer nogal glibberig reageerde bij het gas erop zetten, wat zei jij toen, ja daar heb ik er al genoeg met een highsider vanaf zien gaan :blush:
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
Rules
donateur
donateur
Berichten: 8199
Lid geworden op: 26 mei 2009 21:42

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door Rules »

Geroen, niet zo bescheiden...het was niet even een buitje regen maar gewoon een lange plensbui. Het hoosde en het was echt een groot waterballet.
Jammer van de val, het ging echt super. We hebben je staan volgen en het was mooi om te zien hoe je ineens weer versnelde en flink naar voren kwam. Jammer dat de laatste ronde er net een te veel was en je de finish net niet meer hebt gehaald :sad:
848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse


Regiocafe Zuid
Partycentrum De Sluis

Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)

Geroen
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 352
Lid geworden op: 17 okt 2006 09:39
Locatie: Utrecht

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door Geroen »

surfroy01 schreef:Auw! maar gelukkig niks gebroken of ernstig beschadigd. En als je dan toch moet crashen, dan maar op het eind van seizoen........ Maar heb je nog wel zondag kunnen rijden?
Nee, ik had me alleen voor de TwinCup ingeschreven en zoveel reserve onderdelen waren er niet te krijgen. Bovendien moet mijn pak worden gerepareerd voor ik er weer in zal mogen rijden.
surfroy01 schreef:Tijdens de ital dag vertelde ik je dat de 1098 bij uitkomen meeuwenmeer nogal glibberig reageerde bij het gas erop zetten, wat zei jij toen, ja daar heb ik er al genoeg met een highsider vanaf zien gaan :blush:
Dat is Duidersloot; een bocht voor Meeuwenmeer. Meeuwenmeer is die snelle rechterknik. Lorenzo heeft dit jaar zijn sleutelbeen gebroken bij het uitkomen van Meeuwenmeer. Verder gaat er eigenlijk bijna nooit iemand onderuit :blush:
Tegenwoordig Ducatist

Gebruikersavatar
loesjulia
Berichten: 828
Lid geworden op: 19 dec 2004 16:50
Locatie: Gendringen

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door loesjulia »

Op welke site zijn de foto's te bekijken eigenlijk.
Zag fotografen staan bij mandeveen duikersloot
Wie zichzelf spaart, ontvangt geen rente...

Gebruikersavatar
Rich
donateur
donateur
Berichten: 5034
Lid geworden op: 23 apr 2006 20:52
Locatie: Lewedorp het middelpunt van Zeeland.

Re: Race of the Champions 11 t/m 13 oktober

Ongelezen bericht door Rich »

Geroen schreef:
surfroy01 schreef:Auw! maar gelukkig niks gebroken of ernstig beschadigd. En als je dan toch moet crashen, dan maar op het eind van seizoen........ Maar heb je nog wel zondag kunnen rijden?
Nee, ik had me alleen voor de TwinCup ingeschreven en zoveel reserve onderdelen waren er niet te krijgen. Bovendien moet mijn pak worden gerepareerd voor ik er weer in zal mogen rijden.
surfroy01 schreef:Tijdens de ital dag vertelde ik je dat de 1098 bij uitkomen meeuwenmeer nogal glibberig reageerde bij het gas erop zetten, wat zei jij toen, ja daar heb ik er al genoeg met een highsider vanaf zien gaan :blush:
Dat is Duidersloot; een bocht voor Meeuwenmeer. Meeuwenmeer is die snelle rechterknik. Lorenzo heeft dit jaar zijn sleutelbeen gebroken bij het uitkomen van Meeuwenmeer. Verder gaat er eigenlijk bijna nooit iemand onderuit :blush:
tja ik ken het stukje ook wel...vorig jaar afgesneden zodat het ook een bezoekje grasveld werd..al hielt ik hem gelukkig recht.
Groeten Rich (moderator)
Ducati 996s => 997s 147 w-pk
AfbeeldingAfbeelding
Dit ben ik
Made in Italy
PR Assen 1:59.041

Plaats reactie