qualificatie perikelen

Ducati Club Race

Moderator: Ducati Club Nederland

Gebruikersavatar
bram
Berichten: 528
Lid geworden op: 13 sep 2003 12:20
Locatie: Deventer

Re: qualificatie perikelen

Ongelezen bericht door bram »

IK zit net even te kijken want heb al een jaar of 3 niet meer meegedaan en denk er hard over weer het circuit op te gaan. Er worden serieuze tijden gereden.
Kom niet meer mee met mijn monstertje in de duo valvole ben ik bang.

En dan sta je naast zo'n klojo die de boel loopt te belazeren. Wat een zielepoot.
"Als je aan een hond begint, moet je hem ook afmaken "

Gebruikersavatar
Hayawim
Berichten: 278
Lid geworden op: 01 jul 2012 12:37
Locatie: Z.O. Drenthe

Re: qualificatie perikelen

Ongelezen bericht door Hayawim »

jan buijk schreef:
Hayawim schreef:
hawa ncr schreef:Ok, je mag dus eigenlijk gewoon niet in de open klasse meerijden wanneer je te goed bent.. (en begrijp dus ook dat deze truc alleen uit te halen is in deze klasse ?)
Ja, klopt. Snelste 2 kleppers komen in de Duo Valvole, snelste 4 kleppers in de Desmo Quatro. De rest van de 2 en 4 kleppers word ingedeeld in de Open A, B of C al na gelang de kwalificatietijd op de zaterdag dacht ik. Verder zijn er nog andere klasses waar je je voor kunt in schrijven zoals de Twincup of Thunderbikes.
mmmm????
wel gek dat ik in de duo valvole heel de tijd zo'n snelle 4kleppert voor mn neus had,maar deez toch lekker te pakken had in de laatse ronde bij de GT :smile:
maar voor de rest een super leuk maar koud weekend gehad
Dat zou niet moeten kunnen....toch? :no:

Of heb ik het mis :donno:
'91 900SS "racer"
'05 S4R

johnbeumer
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 mar 2004 20:03

Re: qualificatie perikelen

Ongelezen bericht door johnbeumer »

Nog een "leuke" actie.
Een vriendje ( die niet ingeschreven staat en dus NIET verzekerd is ) een snelle of zelfs langzame tijd laten zetten en in de race een andere rijder op de motor zetten met een doorgeknipt bandje die de "foute "rijder weer met tape aan elkaar zet. Bij controle, vorig jaar mocht ik de rijders binnenlaten maar controle daarop is onbegonnen werk. :angry:
Weet wel dat de foute-tijd rijders er "makkelijk"uit gehaald kunnen worden maar dat geeft nog meer werk voor de race commissie.

Plaats reactie