Rexxer 848 SF

848 en 1098(S)
Gebruikersavatar
multi1100ovi
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 278
Lid geworden op: 16 okt 2006 19:45
Locatie: Noord Limburg

Rexxer 848 SF

Ongelezen bericht door multi1100ovi »

Voor wie er over aan het denken is...........een rexxer , gelijk doen.
Heb hem er sinds gisteren op en het is een wereld van verschil.
Eerst vond ik de motor onder in erg geknepen lopen onderin vooal zo rond de 80 kmh op door gaande wegen , ook vond ik hem erg snel terug vallen in het gas als je bv moest remmen voor een bocht.
Maar nu met de Rexxer erop alles weg , motor loopt als een kogel , perfect op het gas en als een trein de bocht door niks meer van dat ingehouden gevoel.
Ze hebben er die uitlaatklep uitgeprogrameerd en de lambda sondes ook uit geschakeld.
Ik ben er erg mee in mijn nopjes alleen nog effe het benzine verbruik uittesten maar dat moet volgens de dealer wel mee vallen.

Grtz Ivo.
848 Streetfighter
Hypermotard 1100

Gebruikersavatar
aschemkes
Berichten: 276
Lid geworden op: 05 mar 2011 16:55
Locatie: Zwolle

Re: Rexxer 848 SF

Ongelezen bericht door aschemkes »

multi1100ovi schreef:Voor wie er over aan het denken is...........een rexxer , gelijk doen.
Heb hem er sinds gisteren op en het is een wereld van verschil.
Eerst vond ik de motor onder in erg geknepen lopen onderin vooal zo rond de 80 kmh op door gaande wegen , ook vond ik hem erg snel terug vallen in het gas als je bv moest remmen voor een bocht.
Maar nu met de Rexxer erop alles weg , motor loopt als een kogel , perfect op het gas en als een trein de bocht door niks meer van dat ingehouden gevoel.
Ze hebben er die uitlaatklep uitgeprogrameerd en de lambda sondes ook uit geschakeld.
Ik ben er erg mee in mijn nopjes alleen nog effe het benzine verbruik uittesten maar dat moet volgens de dealer wel mee vallen.

Grtz Ivo.
Goed om te lezen Ivo, was te verwachten. Welke uitlaat heb je? Originele?
Riders create more problems than motorcycles are designed to handle

Gebruikersavatar
multi1100ovi
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 278
Lid geworden op: 16 okt 2006 19:45
Locatie: Noord Limburg

Re: Rexxer 848 SF

Ongelezen bericht door multi1100ovi »

Ik heb de QD carbon uitlaat.
Als je een foto wilt zien staat onder QD uitlaat in het SF topic.
Vandaag weer even wezen vlammen bij de oosterburen ........... :superman: was weer mooi.

Grtz Ivo.

Ps en benzine verbruik nauwelijks meer , ik denk nog geen halve liter op een tank.
848 Streetfighter
Hypermotard 1100

Plaats reactie