Desmosedici van de club? wat is dit voor club

Desmosedici RR

is dit een goed idee?

Ja
70
46%
Nee
81
54%
 
Totaal aantal stemmen: 151

Gebruikersavatar
DucATIRadeon
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 4654
Lid geworden op: 13 jun 2004 16:12
Locatie: bie Azz'n
Contacteer:

Ongelezen bericht door DucATIRadeon »

Kuncing schreef:
DucATIRadeon schreef:
picola schreef:
surfroy01 schreef:
Hmmmm nu je het zegt, waarom niet een lijst maken met goede doelen en alle leden aan laten geven aan welke ze het geven willen, die 20 Euro.

Heb ik (met afscheidsfeest uit NL) gedaan, 3 goede doelen aangegeven en ipv kado rommel een bedrag gevraagd met keuze voor welk goed doel. Vervolgens hebben wij die 3 bedragen verdubbeld.......shit ALV net geweest.....
Kijk da's nou een mooie gedachtengang en een goede bestemming voor wat clubgeld. Ik ben voor!

Wat dacht je van bijv. Amrev, Flying Doctors. Die gebruiken bijvoorbeeld off-the-road motoren voor gebieden waar je anders als dokter niet kunt komen. Die kunnen daar vast wel geld voor gebruiken.
En motorrijden is toch ook wat wij willen?
al die doctors op cagiva elefants of multistrada's :wink:
je vergeet er 1 (makkelijker te onderhouden daar, zo zonder electronica-sh*t enzo :wink: )

Afbeelding
JAAA!! de trouwe condor! ik schaam me door dat ik er niet aan had gedacht. hoewel, de meerderheid van de dcn erkent het niet als een duc :crybaby: . maar het ging om een dcn donatie en dacht ik direct aan de MTS en de olifanten...vandaar...

wel leuk dat je er aan dacht! ben nu bezig de voorvork en wiel van de 500 in de condor ove te zetten...dubble-disk condor :sunglasses:
ducati 175 TS 1959
ducati 350 GTL 1975
ducati 500 GTL 1976
ducati 500 Desmo racer 1979
ducati 350 GTV 1980
KTM 990 SMT 2012
Royal Enfield 500 Bullet 2001
http://www.panigaletwins.nl
https://www.avtworks.nl (uc)

Gebruikersavatar
Sassepas
moderator & donateur 2008
moderator & donateur 2008
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 dec 2005 19:48
Locatie: Op de Beek
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sassepas »

Zow zow zow wat een leesvoer......

even op wat opmerkingen die zijn blijven hangen in t laatste half uur leesvoer in dit topic.....

* contributiegeld verlagen; Vind ik absoluut not done... die 35 euro per jaar is al zo weinig! Maar goed stel dat we t zouden verlagen met bv die 20 euro en 5 items aanhalen die zijn voorgesteld om de clubkas te legen... ieder lid (zoals eerder gezegd door iemand hier) mag dat geld storten naar zijn ideale bestemming.... en daar die ideeen mee bekostigen... mwa, dan word t weer wel een aardig plan...

* het feit blijft dat iedereen de kans heeft gehad om te stemmen. Live of per email (en ja die zijn mee geteld) Het is eigenlijk te triest voor woorden dat er zo weinig leden zijn geweest! (en er werd nog wel gezegd dat er zon hoge opkomst was deze keer)

* het voorstel van Donald was goed onderbouwd!! Natuurlijk moeten er nog dingen verder uitgewerkt worden en zullen er ongetwijfeld nog wat vragen opkomen. Maar ik vertrouw op een juiste afhandeling van zaken in deze.

* blijf aub jullie ideeen over t clubcapitaal doorgeven!!! De D16 werd in 1e instantie gelijk van de baan geschoven, en zie nu.... Alle ideeen worden bekeken en besproken!!

zooow ik heb gesproken.... :bye:
-- Ducloos --
------------------------------
http://www.saskiaotto.nl

Gebruikersavatar
Nebiros
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 mar 2007 22:44
Locatie: Zwolle

Ongelezen bericht door Nebiros »

wow... ben gewoon een half uur bezig geweest om weer bij te lezen... En nee, ik lees niet heel langzaam...

Wel jammer dat ik regelmatig dezelfde dingen weer terug zie komen, maargoed...

Ik ben in ieder geval blij dat de club straks op evenementen veel bekijks zal trekken met de motor, en de club op de wereldkaart zet...
Ik zal wel een doekje meenemen als ik er naar kijk, dan kan ik mijn kwijl weer wegvegen...

Gebruikersavatar
Sassepas
moderator & donateur 2008
moderator & donateur 2008
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 dec 2005 19:48
Locatie: Op de Beek
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sassepas »

Nebiros schreef:wow... ben gewoon een half uur bezig geweest om weer bij te lezen... En nee, ik lees niet heel langzaam...

Wel jammer dat ik regelmatig dezelfde dingen weer terug zie komen, maargoed...

Ik ben in ieder geval blij dat de club straks op evenementen veel bekijks zal trekken met de motor, en de club op de wereldkaart zet...
Ik zal wel een doekje meenemen als ik er naar kijk, dan kan ik mijn kwijl weer wegvegen...
Neem gerust een emmer mee :crazy:
-- Ducloos --
------------------------------
http://www.saskiaotto.nl

Gebruikersavatar
crashing biggel
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 sep 2003 13:55
Locatie: oisterwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door crashing biggel »

het zal ongetwijfeld al wel een paar keer gezegd zijn in dit topic (ben ff te lam om 13 pagina`s te lezen) maar als er daadwerkelijk een DD16 komt dan is hij binnen een jaar zo plat als een dubbeltje ....
mensen we praten over 200 pk... iemand een idee hoeveel dat is .
ik weet dat 160 pk al erg veel vergt van je kunnen, 40 pk er bij en je zult zien dat er ongelukken gaan gebeuren.
schade aan de motor is nog te daar aan toe. verzekering zal het wel dekken (een paar keer en dan knikkeren ze je er uit, onderdeel prijzen zullen ook niet echt goedkoop zijn en na een crash of 3 dan willen ze die motor echt niet meer of voor 10.000 euro premie per jaar)
en dan nog het risico dat iemand zich door onkunde of gebrek aan ervaring totaal de vernieling in rijdt ( en dan blijf ik nog aan de veilige kant van het verhaal.

veel mensen kunnen met 100 pk nog over weg het dubbele daarvan ....
en dan op straat . ik heb mijn kenteken van mijn 996 afgevoerd omdat de eerste versnelling al genoeg was om mijn rijbewijs kwijt te raken op de snelweg (no bullsh*t)
en ga nu niet vertellen dat de mensen die hem gaan huren de motor niet een keer gaan "testen" per slot van rekeing is hij daar toch voor

ook het "normale "publiek dat zo`n motor koopt zal er weinig of niet mee gaan rijden. waarschijnlijk omdat ze zo druk bezig zijn met werken dat ze geen tijd hebben om er mee te rijden (geld moet toch ergens vandaan komen )

ik heb geen voor of tegen stem voor de DD16 voor de club
als ik heel eerlijk moet zijn maak ik me niet erg druk om wat er met het geld gebeurd wat we betalen voor de contibutie ..

35 euro voor een prachtig motorblad vol met mijn hart en ziel
gratis toegang tot een van de mooiste motor evenementen
en alle leuke dingen die er nog meer zijn

voor de rest iedereen die zich inzet voor ons clubje .. good job ga zo door
en inderdaad kun je niet iedereen tevreden houden ik vrees alleen dat de DD16 geen lang leven zal hebben ..
Brad Racing, Best of both worlds
http://www.biggelaar-performance.com

Gebruikersavatar
Ufo
Berichten: 1427
Lid geworden op: 13 sep 2003 08:47
Locatie: UFOcity

Ongelezen bericht door Ufo »

idd wijze woorden.

neem je verantwoordelijkheid!

ken zo ook het skeeler-arrest etc,.
Nothing sounds like a Desmo beat

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

En als je een DD16 voor op de beursstand wil hebben zou ik zeggen, bestuur, lobby eens bij de Vriesjes. We kunnen zo'n ding toch zeker wel te leen krijgen als ie alleen maar mooi staat te zijn op een beurs......

Alsof wij niet genoeg reclame maken met/via de DCN voor het merk Ducati, betalen we bovendien buiten de hoofdprijs van de aanschaf/onderhoud van een bella ook nog 35 Euro per jaar voor......

Werkt zeer therapeutisch dat van je afschrijven. Overigens hulde voor de wijze woorden van Toine.
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

als dit i.d.d. een wijze mening is, waarom verkoopt hij dan wel zo´n ding aan zijn klant.
beetje vaag gevoel krijg ik daar dan bij. :donno:

wat is dat toch met die 35 euro :crazy:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Vriendje van me werkt in de autoverhuur, je wil niet weten wat er met het gros van de huurauto's gebeurt.

Nu zal ik niet zeggen dat de DD16 huurder vergelijkbaar is met de gemiddelde huurder van een auto maar een link als in Toines verhaal is toch wel te trekken. Overigens zie ik een duidelijk verschil tussen een fiets verkopen aan 1 persoon of aan een 'verhuur' instantie.

En is de bijdrage niet het oorzaak van de hele discussie hier (being the 35Euro).

Maar goed, dat ding gaat er komen en laten we over een aantal jaar maar zien of het een succes is geworden of niet!
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
HagaSan
Berichten: 1052
Lid geworden op: 13 nov 2003 17:05

Ongelezen bericht door HagaSan »

Die klant kan zo wijs zijn om er een aantal VRO's mee te gaan doen,
om te leren hoe om te gaan met 200PK :wink:
Uit de band springen is alleen nodig als je iets onderdrukt.
you can take the boy out of the race but you cant take the racer out of the boy
racen gaat niet alleen om snelheid banden en een motorblok Het gaat ook om, plezier en het naar je zin hebben

Kuncing
donateur
donateur
Berichten: 4141
Lid geworden op: 28 apr 2005 18:06
Locatie: Rand v. Teutoburger Wald
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kuncing »

HagaSan schreef:Die klant kan zo wijs zijn om er een aantal VRO's mee te gaan doen,
om te leren hoe om te gaan met 200PK :wink:
of de motor aanschaffen als investering en hem mooi laten staan glimmen in de woonkamer :cry:

Gebruikersavatar
crashing biggel
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 sep 2003 13:55
Locatie: oisterwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door crashing biggel »

Kuncing schreef:
HagaSan schreef:Die klant kan zo wijs zijn om er een aantal VRO's mee te gaan doen,
om te leren hoe om te gaan met 200PK :wink:
of de motor aanschaffen als investering en hem mooi laten staan glimmen in de woonkamer :cry:
of gewoon om de verzameling compleet te maken naast zijn 748R, 749R, 999R MS4RS, multistrada S met alles er op en er aan, zijn 6 auto`s waaronder een bentley coupe turbo, Aston martin vantage, volkswagen touareg met W 16 motor, porsche cayman, en nog wat van dat soort spul...
kort gezegt gaat er niet mee gereden worden op wat ritjes door de buurt om aan zijn vriendjes te laten zien ( dit soort mensen is iets waar wij ons niet mee kunnen indentificeren vrees ik ) en dan niet te vergeten dat hij wel voldoende ervaring heeft om hier mee om te gaan hij komt namelijk niet af van een bv 80 pk motor.... en heeft voldoende circuit ervaring .
maar afgezien van het geld het is zijn eigen motor en hij zal dus de tijd hebben om aan de motor te wennen... en helaas lukt dat niet in 1 dag
er gaan zelfs al ideeen om voor de DD16 eigenaren iets te organiseren in Italie om bekend te worden met de fiets onder begeleiding van de mensen van DRE zodat iedereen die zo`n wereld fiets koopt straks ook weet wat er verwacht kan worden ...

maar misschien heb je het al vaker gehoord/gezien mensen die dit ssort dingen kopen die kopen het niet om er mee te rijden maar gewoon om te hebben ... kijk alleen maar naar het soort mensen wat op de introductie was en er ook 1 gen gekocht heeft .. het gross is niet eens een motor rijder maar gewoon mensen die het geluk hebben om dit soort bedragen uit te kunen geven aan zulk soort "speelgoed"

en nogmaals ik heb geen voorkeur waar de club zijn geld aan uitgeeft net als het gross van de andere 3200 leden (kijk maar naar de opkomsten bij div dingen) wij zijn gewoon tevreden met een mooi clubblad, een clubrace en wat andere leuke evenementen .... daar is het mij om te doen bij onze te gekke club voor de rest ....
Brad Racing, Best of both worlds
http://www.biggelaar-performance.com

Gebruikersavatar
marcz
donateur 2007
donateur 2007
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:09
Locatie: Brabant

Ongelezen bericht door marcz »

hier hoeven we eigenlijk weinig aan toe te voegen, toch...?

:clap:

Marc

(die stiekum toch wel eens een ritje zou willen maken)

ducje750ssc
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 nov 2006 09:02
Locatie: Aagens in'd provincie grun
Contacteer:

Ongelezen bericht door ducje750ssc »

DCN bestuur gefeliciteerd!


Ik wens jullie veel suc6 met het uitwerken van de plannen.


.....en voor de "happy few" die er op mogen gaan rijden.

HEEEEEEEEEEEl veel plezier en pas alsublief goed op "ons" clubkapitaal.
To Duc or not to Duc t'hats the question

Gebruikersavatar
Duucalie
donateur 2008
donateur 2008
Berichten: 3318
Lid geworden op: 13 sep 2003 11:57
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duucalie »

ik stel voor dat Donald als hij het concept verder uit gaat werken gelijk in opneemt..

kangeroebumper
zijwieltjes
krasbestendige lak
veiligheidshesje
gashendel vervangen afknijpen tot 120km pu

Hoop dat je nu nog meer mensen van onze club tevreden kunt maken :grin: :smile:

:heat: blijf dit leuk vinden hihihi
als je los laat.. heb jij je 2 handen weer vrij..

John Dark

Ongelezen bericht door John Dark »

Duucalie schreef:ik stel voor dat Donald als hij het concept verder uit gaat werken gelijk in opneemt..

kangeroebumper
zijwieltjes
krasbestendige lak
veiligheidshesje
gashendel vervangen afknijpen tot 120km pu

Hoop dat je nu nog meer mensen van onze club tevreden kunt maken :grin: :smile:

:heat: blijf dit leuk vinden hihihi
En een rolbeugel.

John Dark.

Adje
forumbeheerder & donateur 2008
forumbeheerder & donateur 2008
Berichten: 1553
Lid geworden op: 27 sep 2003 22:47
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door Adje »

Niet zo'n slecht plan trouwens om hem te laten uitvoeren met die glijknoppen op de kuipmoeren, van die teflon blokken ofzo :)

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Hahahaha afgelopen zaterdag is er hier bij de trackday een R1 met een high sider de grind bak in gegaan, R1 total loss (niks verloren dus) maar zijn glijblokken waren allemaal nog spiksplinternieuw onbeschadigd......
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Ruud916
Berichten: 193
Lid geworden op: 06 feb 2004 19:45
Locatie: zonnig zeeland

Ongelezen bericht door Ruud916 »

Ik denk zelf ook dat de DD16 met zijn 200pk+ niet langer dan een jaar zal leven.
Het is en blijft een schitterend apparaat, maar zoveel vermogen op 2 wielen op de openbare weg :hmno: ...Het is een groot risico...

Sponce zou de kroegbaas ook geen bier meer moeten verkopen dan??
ASSUMPTION IS THE MOTHER OF ALL FUCK-UPS

Gebruikersavatar
Duucalie
donateur 2008
donateur 2008
Berichten: 3318
Lid geworden op: 13 sep 2003 11:57
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duucalie »

krijgen we over een jaar of eerder een topic van ...

zie je wel met het typische nederlandse vingertje...... :foei: :foei: :smile:
als je los laat.. heb jij je 2 handen weer vrij..

Gebruikersavatar
superduc
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 2182
Lid geworden op: 16 sep 2003 22:45
Locatie: dussen

Ongelezen bericht door superduc »

Wat een ouwe mannen gezeur zeg over die 200 pk
Tegen de tijd dat de club die motor eindelijk gelevert heeft gekregen
Hebben de s*z*k*'s en y*m*h* dat ook (zijn al dichtbij 180pk)
Is net zoiets toen heeeel lang geleden de kawa 1300 op de markt kwam
Toen was dat de superbike met een vermogen van 100 pk
Nu heeft het gemiddelde 600tje meer (en dat is tegenwoordig een beginners motor)
Ik denk dat de meeste mensen die die motor gaan huren heeeeeel voorzichtjes gaan rijden (ook al met die 2000€ eigen risico in gedachte) + de kompleete afgang als de hem plat rijdt
Ik vind dat Bagster hoezen verboden moeten worden (op een monster)

Gebruikersavatar
ducati851strada
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 711
Lid geworden op: 17 sep 2003 17:43
Locatie: Den Haag

Ongelezen bericht door ducati851strada »

Denk dat Michiel gewoon heel blij is met zijn D16 & een van de weinigen die h'm gebruikt waarvoor ie is gemaakt..... :clap: 'k heb mijn zegje gedaan en mag er het mijne van denken nietwaar :sunglasses:

851 groeten, Peter (overigens heeft de D16 nu 195pk in EC3 trim
)
Dottore Spaghetti says "hasta la pasta!"

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

Ruud916 schreef: Sponce zou de kroegbaas ook geen bier meer moeten verkopen dan??
:faint: lezen ? :donno:

@superduc :ok:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Guest

Ongelezen bericht door Guest »

SPONGEBOB schreef:
duCATJE schreef:Voor iedereen die voor heeft gestemd.....

Van Harte Gefeliciteerd
:drinks:




Voor degene die erop gaan rijden....

veel plezier met het dure speelgoed :crazy: en vooral veilige kilometers :scare: :unsure:

kijk, dit is eens een leuke spontane reactie :good:
en reken maar dat ik een inschrijver ben, Lieke :yes:
iedere week € 5,= sparen is voldoende voor een weekend huurduurt nog wel ff voordat de DICI komt

:sunglasses:

Doe je dan wel voorzichtig Jan :smile: zou nog graag 'n borrel met je willen drinken :wink: :sunglasses:

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

duCATJE schreef:
SPONGEBOB schreef:
duCATJE schreef:Voor iedereen die voor heeft gestemd.....

Van Harte Gefeliciteerd
:drinks:




Voor degene die erop gaan rijden....

veel plezier met het dure speelgoed :crazy: en vooral veilige kilometers :scare: :unsure:

kijk, dit is eens een leuke spontane reactie :good:
en reken maar dat ik een inschrijver ben, Lieke :yes:
iedere week € 5,= sparen is voldoende voor een weekend huurduurt nog wel ff voordat de DICI komt

:sunglasses:

Doe je dan wel voorzichtig Jan :smile: zou nog graag 'n borrel met je willen drinken :wink: :sunglasses:
zeker weten :blush:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Plaats reactie