Desmosedici van de club? wat is dit voor club

Desmosedici RR

is dit een goed idee?

Ja
70
46%
Nee
81
54%
 
Totaal aantal stemmen: 151

Guest

Ongelezen bericht door Guest »

SPONGEBOB schreef:ik dacht dat ieder zijn zegje heeft kunnen doen, wel of niet eens, wel of niet gestemd, het is nu zoals het is, wat er nu allemaal nog gezegd of geschreven wordt wekt alleen nog maar irritatie dus.........
gooi lekker op slot dit topic.


:sunglasses:

Precies Sponge........ik ben het helemaal met je eens :sunglasses:
Het is klaar nu, iedereen heeft de kans gehad om zich te ventileren en nu is het tijd om voorruit te kijken :goedendag:

Gebruikersavatar
surfroy01
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 5124
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
Locatie: le Coin de Pays-Bas

Ongelezen bericht door surfroy01 »

Ook ik heb het volste vetrouwen in de eerlijkheid van het bestuur, maar ook ik heb geen bevestiging dat mijn stem meegeteld is, maar ik ga er gewoon vanuit dat ie meegeteld is.

En inderdaad zijn er hier zat ideeen gelanceerd door tegenstemmers die niet in behandeling zijn genomen, maar goed gedane zaken nemen geen keer en we gaan zien hoe het met dit avontuur gaat verlopen.

Laten we hopen dat de voorstemmers hun gelijk kunnen trekken!
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.

Gebruikersavatar
Donald
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 991
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:01
Locatie: Voorschoten
Contacteer:

Ongelezen bericht door Donald »

OK, mede dankzij de wijze woorden van Alie en een PBtje van Rich zit mijn humeur weer op het gebruikelijke zonnige niveau :smile:

Dan dus ook maar weer een inhoudelijke reactie op een paar van de genoemde punten:

e-mail stemmen:
Naar aanleiding van een opmerking hierover op het forum, hebben we die mogelijkheid toegestaan. Formeel volgens de statuten kan er alleen maar op de ALV worden gestemd, eventueel via volmacht door een ander aanwezig lid. We hebben toen een mailtje naar de secretaris met lidnr etc beschouwd als volmacht. E-mail komt meestal (net zoals snail mail) wel aan, en we hebben ons de moeite bespaard om iedere mail of brief stemmer ook nog eens een bevestiging te sturen. Wel hebben we bij de uitslag van de stemming vermeld hoeveel mailstemmen er waren (uit mijn hoofd: 6 tegen, 7 voor)

andere opties:
De afgelopen jaren is ieder serieus (onderbouwd) voorstel voor besteding van het clubkapitaal behandeld. Zoals jullie wellicht is opgevallen zijn er een paar bestuursleden die op dit forum actief zijn (Petra, ikzelf, en inmiddels ook Bas), zodat serieuse suggesties die hier worden genoemd ook in het bestuur aan de orde worden gebracht. Een aantal van deze ideen is ook uitgewerkt en op een ALV ter stemming aangeboden (clubhuis, circuit, sleutelruimte, participatie, mobiel clubhuis). Een enkele keer met een negatief advies van het bestuur (participatie Eemshaven). Het uitwerken van een voorstel kost een paar (heleboel) uurtjes werk. Het is dus niet zo dat we voor iedereen die zijn bek een douw geeft (hoe serieus ook bedoeld) een kompleet uitgewerkt plan op de ALV gaan bespreken.
Een voorstel wil ik er nog even uithalen: contributie korting. Het doelstelling van de DCN is "leuke dingen doen voor Ducatiliefhebbers". We zijn van mening dat er maar weinig ducatiliefhebbers zijn die zitten te wachten op een tientje korting op de contributie. Bovendien is het geen probleem om geld te hebben, we willen het alleen besteden aan leuke dingen voor zoveel mogelijk actieve leden (tekst uit het beleidsplan).

Ongeval met D16:
Hier hebben we het op de ALV ook over gehad. Natuurlijk is het afschuwelijk wanneer een van onze leden (of wie dan ook) een ongeval krijgt met zwaar lichamelijk letsel. Dat is dus een angst die we hebben bij zo'n beetje iedere activiteit die we organiseren (clubrace, toertocht, rondje regio, etc) Zoals een aantal van jullie weten heeft een hele goede vriend van mij (altijd een rustige rijder) tijdens de dolomietentoer vorig jaar een bijzonder ernstig ongeval gehad. We moeten natuurlijk proberen het risico te beperken, maar motorrijden is nu eenmaal een liefhebberij die risico's met zich meebrengt en iedereen heeft daarin ook zijn eigen verantwoordelijkheid.

Dat was het weer even :smile:

kirmizibomba
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 283
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:32
Locatie: Etten-Leur

Ongelezen bericht door kirmizibomba »

Kan ik 'm volgend jaar huren om het rondje regio te rijden....moet wel te halen zijn die 6 café's met dat ding :crazy: ?!

kenteken erop hoeft niet hoor
Ducati.....gettare benzina sul fuoco......

Mijn andere leuke hobby---> www.pitstop-shop.nl vooral als je een zoon hebt,hoef je je niet te verantwoorden bij je vrouw.....

igo
donateur
donateur
Berichten: 852
Lid geworden op: 12 sep 2003 08:30
Locatie: Zeist
Contacteer:

Ongelezen bericht door igo »

ik hoor net dat er een ongelukje met de D16 gebeurt is? Stond tussen 2 auto's in geparkeerd en tijdens het achteruitrijden heeft een auto "haar" omgestoten. vogeltje is gevlogen :crybaby: Zou de berijder een eigen risico van € 4000 of € 2000 gehad hebben...
Mijn Android Apps en Webdiensten: NIEUW http://www.smartphoneConsole.com

Guest

Ongelezen bericht door Guest »

de hoeveelste is het ook alweer vandaag :wicked: :smile:


:foei: :foei: :foei:
Laatst gewijzigd door Guest op 07 apr 2008 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.

igo
donateur
donateur
Berichten: 852
Lid geworden op: 12 sep 2003 08:30
Locatie: Zeist
Contacteer:

Ongelezen bericht door igo »

:airpump:
Mijn Android Apps en Webdiensten: NIEUW http://www.smartphoneConsole.com

Kuncing
donateur
donateur
Berichten: 4141
Lid geworden op: 28 apr 2005 18:06
Locatie: Rand v. Teutoburger Wald
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kuncing »

Orange schreef:ik hoor net dat er een ongelukje met de D16 gebeurt is? Stond tussen 2 auto's in geparkeerd en tijdens het achteruitrijden heeft een auto "haar" omgestoten. vogeltje is gevlogen :crybaby: Zou de berijder een eigen risico van € 4000 of € 2000 gehad hebben...
auto :donno: volgens mij was het een vrachtwagen :hmm:

Afbeelding

nou ja, ik vond het toch al een schijtfiets :crazy:

Gebruikersavatar
SPONGEBOB
via ducatifora.com/doneren
via ducatifora.com/doneren
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 dec 2003 09:22
Locatie: bij lije
Contacteer:

Ongelezen bericht door SPONGEBOB »

duCATJE schreef:de hoeveelste is het ook alweer vandaag :wicked: :smile:

Ik doe het niet graag, maar hier stond een bericht welk niet volgens de regels van het forum geplaatst mocht worden.... Bij dezen dus een officiële 1e waarschuwing, disciplinaire maatregelen tegen deze poster zijn anders niet uit te sluiten… :happy:

IS GETEKEND HET ORANJE FORUMHOOFD! :sunglasses:
pardon!?
je moet ook eens stoppen met de boel op te jutten Lieke :crazy:


:sunglasses:
have a nice D day


sponsor M.a.f

Adje
forumbeheerder & donateur 2008
forumbeheerder & donateur 2008
Berichten: 1553
Lid geworden op: 27 sep 2003 22:47
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door Adje »

Het reserveringsformulier staat op internet:

http://www.ducaticlub.nl/desmosedici/

igo
donateur
donateur
Berichten: 852
Lid geworden op: 12 sep 2003 08:30
Locatie: Zeist
Contacteer:

Ongelezen bericht door igo »

Kuncing schreef:
Orange schreef:ik hoor net dat er een ongelukje met de D16 gebeurt is? Stond tussen 2 auto's in geparkeerd en tijdens het achteruitrijden heeft een auto "haar" omgestoten. vogeltje is gevlogen :crybaby: Zou de berijder een eigen risico van € 4000 of € 2000 gehad hebben...
auto :donno: volgens mij was het een vrachtwagen :hmm:

Afbeelding

nou ja, ik vond het toch al een schijtfiets :crazy:
whaaaa... sorry allemaal... foei kuncing... :foei:
Mijn Android Apps en Webdiensten: NIEUW http://www.smartphoneConsole.com

Guest

Ongelezen bericht door Guest »

SPONGEBOB schreef:
duCATJE schreef:de hoeveelste is het ook alweer vandaag :wicked: :smile:

Ik doe het niet graag, maar hier stond een bericht welk niet volgens de regels van het forum geplaatst mocht worden.... Bij dezen dus een officiële 1e waarschuwing, disciplinaire maatregelen tegen deze poster zijn anders niet uit te sluiten… :happy:

IS GETEKEND HET ORANJE FORUMHOOFD! :sunglasses:
pardon!?
je moet ook eens stoppen met de boel op te jutten Lieke :crazy:


:sunglasses:


Uuuh.........ik weet van nix :donno: onze forumbeheerder heeft 'n geintje met me uitgehaald, alleen lees ik het nu pas WHAHAHAHA

Gebruikersavatar
Erikvandeboer
Berichten: 1680
Lid geworden op: 20 mar 2007 08:14
Locatie: Den Bosch

Ongelezen bericht door Erikvandeboer »

Ik had eigenlijk wel verwacht dat de D16 vaker verhuurt zou worden.
Slechts 25 aanmeldingen in de openingsmaand.
Stel dat er gemiddeld 250 km/dag gereden wordt, dan staat de meter voorlopig op 10.000 euros.
Here’s to the crazy ones. The rebels. The troublemakers. The ones who see things differently. Some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do. Steve Jobs

Gebruikersavatar
marcz
donateur 2007
donateur 2007
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:09
Locatie: Brabant

Ongelezen bericht door marcz »

Ik had eigenlijk wel verwacht dat de D16 vaker verhuurt zou worden.
Slechts 25 aanmeldingen in de openingsmaand.
Wel, als je op de reserveringskalender kijkt, zie je dat hij nog beschikbaar is voor de gehele voorjaarstoer.

Iemand lef...? :crazy: :crazy: :crazy:

Gr, Marc

Gebruikersavatar
Martwin
Donateur 2012
Donateur 2012
Berichten: 4328
Lid geworden op: 24 mei 2004 12:15
Locatie: kaas city

Ongelezen bericht door Martwin »

ik heb even een slechte maand...anders kon ik die 2000euro wel dragen....
riding a ducati is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my ducati.

Ducati 916s(996), Monster 1100 Evo

winnaar open B 2009
1.56.1 pole open A 2011
Pr assen 1.51.720 DQ 2012





http://www.motorkledingreparatie.nl
http://www.hyperpro.com

Plaats reactie