ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
ik ben op zoek naar rijder en rijdsters die ervaring hebben of gehad met een 1000, model staat mij zeer aan , maar ben toch benieuwd of het ook echt wel iets voor mij is
snap wel dat het op een circuit geen partij is voor een 1198, maar gaat het een beetje af ? , sturen zal best wel gaan denk ik, maar remt het ook ?,en heb je gezien de noodzakelijke binnenband toch de keus om wat voor band dan ook te monteren, en als je redelijk wil knallen , blijft het dan ook nog in de rails of wordt het dan ook een hobbelpaard
kan natuurlijk niet echt een vergelijk maken met de hyper die ik nu heb, en vind het vermogen best goed voor een 1100, maar armen worden elke week langer als ik met maatjes mee gaat doen
iedere info is welkom
snap wel dat het op een circuit geen partij is voor een 1198, maar gaat het een beetje af ? , sturen zal best wel gaan denk ik, maar remt het ook ?,en heb je gezien de noodzakelijke binnenband toch de keus om wat voor band dan ook te monteren, en als je redelijk wil knallen , blijft het dan ook nog in de rails of wordt het dan ook een hobbelpaard
kan natuurlijk niet echt een vergelijk maken met de hyper die ik nu heb, en vind het vermogen best goed voor een 1100, maar armen worden elke week langer als ik met maatjes mee gaat doen
iedere info is welkom
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
- superduc
- Donateur 2010
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 16 sep 2003 22:45
- Locatie: dussen
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
Volgens mij heeft iedereen die er mee op het circuit rijdt er andere wielen in gezet
Paar jaar geleden waren die Japaners met bloedmooie racers op Assen met de clubrace en die hadden er gewoon carbon wielen in gezet met een voor vork met radiale remmen
Cilinders en koppen er op van een hyper en een paar andere nokkenassen en dan gaat hij wel lekker
Paar jaar geleden waren die Japaners met bloedmooie racers op Assen met de clubrace en die hadden er gewoon carbon wielen in gezet met een voor vork met radiale remmen
Cilinders en koppen er op van een hyper en een paar andere nokkenassen en dan gaat hij wel lekker
Ik vind dat Bagster hoezen verboden moeten worden (op een monster)
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
natuurlijk wel stupido om dit hier te posten
moet een paar items naar beneden
moet een paar items naar beneden
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
- WWWilco
- moderator & donateur 2007
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 12 sep 2003 09:43
- Locatie: IAmsterdam
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
donejan buijk schreef:natuurlijk wel stupido om dit hier te posten
moet een paar items naar beneden
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
thanksWWWilco schreef:donejan buijk schreef:natuurlijk wel stupido om dit hier te posten
moet een paar items naar beneden
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
-
- Berichten: 315
- Lid geworden op: 15 sep 2003 10:43
- Locatie: in de buurt van Schiphol...
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
Het eerste dat je zal merken, is dat de SC1000(s) wat vering betreft ondermaats is.
Heb geen ervaring met de PS, die heeft Ohlins dus verwacht dat die beter zal zijn dan de overige SC's.
Zelf heb ik hyperpro veren in m'n voorvork laten zetten, is een verbetering maar optimaal is het nog steeds niet.
Wat (top)snelheid betreft, zijn de meeste je wel de baas, alleen het koppel... jummie..
Heb geen ervaring met de PS, die heeft Ohlins dus verwacht dat die beter zal zijn dan de overige SC's.
Zelf heb ik hyperpro veren in m'n voorvork laten zetten, is een verbetering maar optimaal is het nog steeds niet.
Wat (top)snelheid betreft, zijn de meeste je wel de baas, alleen het koppel... jummie..
--- La Vita e Bella, vooral op m'n Sport1000 ---
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
dank je Peter
voor en achter vering wil ik toch anders maken, ala new blue , dus dat gaat wel goed komen
zal geen pk pakhuis gaan worden, is mega duur om een 2 klepper dan te onderhouden
maar iid koppel is op de hyper ook al vette pret
voor en achter vering wil ik toch anders maken, ala new blue , dus dat gaat wel goed komen
zal geen pk pakhuis gaan worden, is mega duur om een 2 klepper dan te onderhouden
maar iid koppel is op de hyper ook al vette pret
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
- redbaron
- Donateur 2010
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 07 feb 2006 20:51
- Locatie: voorhout
- Contacteer:
- WWWilco
- moderator & donateur 2007
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 12 sep 2003 09:43
- Locatie: IAmsterdam
- surfroy01
- via ducatifora.com/doneren
- Berichten: 5124
- Lid geworden op: 15 sep 2003 15:04
- Locatie: le Coin de Pays-Bas
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
Maar Jan waarom de HM niet verbouwen? ik denk dat je enkel de zit hoef te veranderen om er een nog leukere stoeifiets voorop het circuit van te maken. Je hebt dan het blok met koppel, superremmen (dacht dat je de S hebt dus de monoblocs) met prima vering??????
Huidig: 996SPS Ex: 1098S/HM1100S/998S/748
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.
Ook nog: Zundapp 517 met 125 twosmoke lucht knaller, VW Golf GTI MK 7 315pk, VW B8 passat 4 motion 280pk.
-
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 04 feb 2004 01:22
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
hier enkel foto's die ik heb gevonden om je er nog meer zin te doen in krijgen.
henk!!!
henk!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 04 feb 2004 01:22
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
2
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
sorry voor late reactie, maar zat even vast in spanje
Wilco , Wilfred, is idd mooie basis , maar is niet wat ik voor ogen hebt
Roy , nee dat wordt een rommel ding, en wil back to the basic, only the looks he :-)
en mi kan ik qua fiets veel harder sturen dan met een omgebouwde hyper
Henk , jij begint het te snappen, ;-) ,maar dan beetje naar het nieuwe blauw toe
Wilco , Wilfred, is idd mooie basis , maar is niet wat ik voor ogen hebt
Roy , nee dat wordt een rommel ding, en wil back to the basic, only the looks he :-)
en mi kan ik qua fiets veel harder sturen dan met een omgebouwde hyper
Henk , jij begint het te snappen, ;-) ,maar dan beetje naar het nieuwe blauw toe
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
- WWWilco
- moderator & donateur 2007
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 12 sep 2003 09:43
- Locatie: IAmsterdam
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
Dit lijkt me ook de ideale circuit/stuur fiets......
Erg gaaf.
Erg gaaf.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
YEP !!!!!
iets meer dan 100 pk. er in,andere voorvork ,en super licht
kan je echt me knallen
dikke quatro beater
iets meer dan 100 pk. er in,andere voorvork ,en super licht
kan je echt me knallen
dikke quatro beater
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
- WWWilco
- moderator & donateur 2007
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 12 sep 2003 09:43
- Locatie: IAmsterdam
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
was dat maar is waar, je hebt van die ultieme dromen boven de andere dromen
dit is echt het sur plus van elke stuurgek, maar bijna onbetaalbaar voor jan modaal en buijk
misschien leuk detail : kon Pogialli op zo'n one shot 4 ronde even laten zien hoe Assen er uit zag, maar daarna had hij het padje geleerd en floep !!!!! ,die zag ik dus niet meer
dit is echt het sur plus van elke stuurgek, maar bijna onbetaalbaar voor jan modaal en buijk
misschien leuk detail : kon Pogialli op zo'n one shot 4 ronde even laten zien hoe Assen er uit zag, maar daarna had hij het padje geleerd en floep !!!!! ,die zag ik dus niet meer
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
-
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 04 feb 2004 01:22
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
en jan,al vooruitgang in je plannen?
hier heb je er nog één.
henk!!!
hier heb je er nog één.
henk!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
nee niet echt
wel wezen kijken bij een sport 1000 s, maar daar gaven ze niks terug voor de hyper
en die dingen worden ook niet veel meer waard
maar om nu bijna 9000, -- in nog geen 3 jaar te laten vallen schiet bij mij in verkeerde keelgat
lekker waarde vast die ducati's
maar misschien zie ik iets leuks bij de dcr
wel wezen kijken bij een sport 1000 s, maar daar gaven ze niks terug voor de hyper
en die dingen worden ook niet veel meer waard
maar om nu bijna 9000, -- in nog geen 3 jaar te laten vallen schiet bij mij in verkeerde keelgat
lekker waarde vast die ducati's
maar misschien zie ik iets leuks bij de dcr
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70
-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 28 apr 2006 13:59
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
mijn PS is snel voorzien van Pilot power wat een enorm voordeel en meer vertrouwen geeft t.o.v. de oldtimer look Pirelli,s die er op zaten.
De motor is voorzien van een andere koppeling wat volgens mij als j het circuit p gaat standaard is..
Koppelt veel beter grijpt beter aan etc.
Ik heb beter verstelbare cli[ ons er op die wat minder extreem zijn als standaard.
Een andere uitlaat termies met andere prom maakt hem ook lekkerder samen met een ander voortandwiel.
Toen ik een meevallertje had heb ik het blok bij Ducati terneuzen door Sjonnie laten blueprinten.
groot verschil door alles te perfectioneren en de compressie iets verhoogd.
Voor de remmen heb ik er andere blokken op gezet maar voor het circuit, is ook op internet te vinden en makkelijk te doen kan je de 4 zuiger klauwen er op zetten.
Vering is perfect met de Oh;lins er op..
succes in de keuze, zou zelf wel een Hyper willen hebben maar vind de smart veel mooier om naar te kijken..
gr,,Imco
De motor is voorzien van een andere koppeling wat volgens mij als j het circuit p gaat standaard is..
Koppelt veel beter grijpt beter aan etc.
Ik heb beter verstelbare cli[ ons er op die wat minder extreem zijn als standaard.
Een andere uitlaat termies met andere prom maakt hem ook lekkerder samen met een ander voortandwiel.
Toen ik een meevallertje had heb ik het blok bij Ducati terneuzen door Sjonnie laten blueprinten.
groot verschil door alles te perfectioneren en de compressie iets verhoogd.
Voor de remmen heb ik er andere blokken op gezet maar voor het circuit, is ook op internet te vinden en makkelijk te doen kan je de 4 zuiger klauwen er op zetten.
Vering is perfect met de Oh;lins er op..
succes in de keuze, zou zelf wel een Hyper willen hebben maar vind de smart veel mooier om naar te kijken..
gr,,Imco
- jan buijk
- Berichten: 2084
- Lid geworden op: 18 feb 2004 09:39
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
Re: ERVARING GEVR. PAUL SMART REPL.
Thanks Imco
verlangen wordt alleen maar groter door zulke postings
verlangen wordt alleen maar groter door zulke postings
ZAC # 10
OW-CUP # 70
OW-CUP # 70