Circuitdagen Forumleden

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
Gebruikersavatar
Vifaatje
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 aug 2014 17:46
Locatie: Dordrecht

Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door Vifaatje »

Met het nieuwe jaar voor de boeg en de eerste circuitorganisaties die de agenda voor 2017 bekend hebben gemaakt is het mischien een goed idee om ergens een centraal topic bij te houden wie welke dagen heeft geboekt. Het is immers wel zo gezellig om met meerdern te gaan en ook vervoer/overnachting/reserveonderdelen kunnen gedeeld worden.

Bij deze trap ik maar af:

Lelystad:
15 April (Motorcircuittraining) -> Michel (Vifaatje)
Deze dag betreft een makkelijk toegankelijke middag voor straatmotoren. Ideaal voor een eerste laagdrempelige introductie met rijden op het circuit.

Mettet:
24 April (Inter-track.be) -> Michel (Vifaatje)

Circuitpark Zandvoort:
24 Mei (MSL) -> Michel (Vifaatje)

TT circuit Assen:
8/9 Juni (Motosportschool) -> Michel (Vifaatje)

Circuit des Ecuyers:
19/20 Augustus (Inter-track.be) -> Michel (Vifaatje)

Circuitpark Zandvoort:
18 September (Race cracks) -> Michel (Vifaatje)

Op zich kan ik mits anderen ook hun dagen willen delen de administratie bijhouden in de openingspost.

Gr. Michel
Laatst gewijzigd door Vifaatje op 16 jan 2017 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Forza giallo!

de Senna
Berichten: 521
Lid geworden op: 31 okt 2003 08:28
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door de Senna »

Mooi, Vifaatje, ik ben zeker van plan in 2017 er een paar te gaan doen en ik ga meteen je topic "vervuilen".

Mijn 1198 is gekocht en in onderhoud bij http://ducativerduyn.nl/. Deze jongens organiseren voor hun klanten, maar uiteraard zijn anderen ook welkom, een circuitdag Assen. Rond de kerst waren er nog te weinig inschrijvingen om eea rendabel te maken, maar volgens mij heeft hij desondanks toch geboekt.

Help hen, help mij, maar help vooral je zelf aan een superleuke dag met Ducati's onder elkaar op naar zeggen de mooiste baan van Europa en laat ze weten als je interesse hebt.
Nein... es gibt kein chimpansee.. nur elefanten

Gebruikersavatar
Vifaatje
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 aug 2014 17:46
Locatie: Dordrecht

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door Vifaatje »

Bij verdere info over de dag van Verduyn, graag melden. De website van hun is geloof ik nog niet geupdate.
Forza giallo!

Gebruikersavatar
alex749
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 aug 2011 10:52

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door alex749 »

Hey Michel,

Het lijkt mij leuk om een keer mee te doen met de motorcircuittraining op Lelystad (om mee te beginnen). Ik kom alleen uit op 27 april als ik spiek bij 2 The Experience voor € 65. Dit naar aanleiding van het bericht van de Senna over Ducati Verduyn waar je wordt doorverwezen naar RSZ motorsport en dan weer naar 2 The Experience. Via wie is 15 April geregeld en wat mag het kosten??

Groet,

Alex

Gebruikersavatar
Vifaatje
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 aug 2014 17:46
Locatie: Dordrecht

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door Vifaatje »

Hoi Alex,

15 April heb ik geregeld via motorcircuittraining.nl, lelystad is een leuk baantje om voor het eerst te rijden. Je kan het niet met een echte circuitdag vergelijken maar het is leuk en leerzaam.

Gr. Michel
Forza giallo!

Gebruikersavatar
Owen010
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 feb 2017 09:42
Locatie: Heinenoord

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door Owen010 »

Lelystad:
15 April (Motorcircuittraining) -> Michel (Vifaatje)
Deze dag betreft een makkelijk toegankelijke middag voor straatmotoren. Ideaal voor een eerste laagdrempelige introductie met rijden op het circuit.

Heeft er iemand qua geluid ervaring met deze baan?
Ik wil met mijn 1199 op circuits gaan rijden en het lijkt me een goed plan om met deze opzet te gaan beginnen. Heb namelijk nog niet op een circuit gereden. Er zit een Termignoni slip-on met eventueel DB killers onder en waarschijnlijk een open luchtfilter.


Gr Patrick
Ducati 1199 Panigale S
Aprilia RSV 1000RR factory
Kawasaki ZX9R
Honda CB1

Gebruikersavatar
bram
Berichten: 528
Lid geworden op: 13 sep 2003 12:20
Locatie: Deventer

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door bram »

IK ben ooit begonnen daar. Vooral techniek en je mocht niet inhalen maar een heleboel geleerd.
Vooral dat je minder goed bent dan dat je van tevoren denkt. Cursus op assen of zandvoort is ook de moeite waard. Moet je wel een geluidsdag nemen. Maar lelystad is iets laagdrempeliger,
"Als je aan een hond begint, moet je hem ook afmaken "

Gebruikersavatar
Vifaatje
Berichten: 330
Lid geworden op: 10 aug 2014 17:46
Locatie: Dordrecht

Re: Circuitdagen Forumleden

Ongelezen bericht door Vifaatje »

Op lelystad heb je met een duc met db killers geen probleem. Gewoon je killers erin en dan heb je eigenlijk nergens problemen met je duc.
Forza giallo!

Plaats reactie