Rondje regio vanuit oost

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
Gebruikersavatar
wzwet
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 sep 2003 20:01
Locatie: Enschede

Re: Rondje regio vanuit oost

Ongelezen bericht door wzwet »

Afgelopen zondag naar Heino gereden, daar op het terras lekker gezeten en gebabbeld. En toen weer terug naar Enschede, ding in de garage....

Volgende maand naar 888 meeting in Zwolle, hopelijk fraai weer.....
Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy, and wise

Ducati 888 superbike, Honda VFR800 vtec

Gebruikersavatar
Ducolaf
Berichten: 257
Lid geworden op: 14 mei 2008 17:26
Locatie: Twente omgeving
Contacteer:

Re: Rondje regio vanuit oost

Ongelezen bericht door Ducolaf »

Hallo Ducati rijders in regio Oost of zondag onderweg naar regio Oost voor aanstaande zondag 8 oktober 2017 aanstaande, ik wil even iets kwijt over ons regio café, om zo teleurstellingen te voorkomen.

Onze ankervrouw van het Regio Café Oost is er zondag helaas niet bij, ze is op vakantie naar de Algarve. Dus dat is de tegenvaller.

Maar we hebben ook twee positieve berichten;

- Ik neem het over van Monique deze zondag, ik krijg een spoedcursus koffie zetten en oberen van café Oortwijn, de clubmuntjes en ik mag zelfs (ben er nog van onder de indruk) de Ducati Club Nederland Crew polo aan!

- Er is Oktoberfest in Heino, dus dames motorrijders kom strakke Lederhosen kijken en heren motorrijders, er zijn dirndeljurkjes te zien! Dat betekend dat de normaal gebruikte parkeerplaats niet voor ons beschikbaar is, het heeft de voorkeur de motoren aan de kant van de kerk te parkeren dwars op de stoep zo veel mogelijk naar de straat, zodat de kerkgangers goed in en uit de kerk kunnen. En we hebben meteen een mooier uitzicht vanaf het terras. ;-)

Ik heb er wel zin aan, ben benieuwd wie er langs komt en ik hoop in de buurt van de hartelijkheid van onze Monique te kunnen komen, maar die lat ligt erg hoog voor mij.

Monique goede vakantie! Komt goed hoor.......
Logic will get you from A to B
Imagination will get you anywhere
A. Einstein

Plaats reactie