polyester 750F1 benzinetank

Voor moderne Ducati (superbike, supersport, sporttouring, monster, multistrada, etc) gerelateerde onderwerpen die niet in de andere fora passen. DUS GEEN TECHNISCHE VRAGEN OF OPMERKINGEN!
markv
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2005 14:21
Locatie: hansweert

polyester 750F1 benzinetank

Ongelezen bericht door markv »

Hoi allemaal,

vraagje,
weet iemand toevallig een goed adresje waar ze een polyester 750F1 benzinetank verkopen?
kwam er zelf al 1 tegen op grote net ( http://www.officine08.com )maar hoe zit het met de kwaliteit hier van?
wil er 1 aanschaffen namelijk, maar wil wel graag weten of de kwaliteit goed is namelijk


bij deze alvast bedankt voor je reactie.

Gr Mark.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
hawa ncr
donateur
donateur
Berichten: 1093
Lid geworden op: 12 sep 2006 22:34
Locatie: Koekange

Re: polyester 750F1 benzinetank

Ongelezen bericht door hawa ncr »

Ik heb er 1 voor je te koop, die van mij is van vinylister en is ethanol bestendig. Hij is nieuw en ongebruikt. (ik had er 2 , de andere zat op mijn tt2 en is inmiddels verkocht en weet uit ervaring dat hij moderne benzine bestendig is) Prijs voor de tank is €300,00 compleet met benzinekraan en dop

Gr. Harry
Ducati 900sl 1992
Ducati 1000ds supertwin circuitracer

Gebruikersavatar
hawa ncr
donateur
donateur
Berichten: 1093
Lid geworden op: 12 sep 2006 22:34
Locatie: Koekange

Re: polyester 750F1 benzinetank

Ongelezen bericht door hawa ncr »

ps die op de website die je aangeeft is een ander model en van polyester (kan niet tegen ethanol en moet je eigenlijk een aluminium binnen tank in maken dus de tank dan als dummy gebruiken). Mijn tank is exact als op de foto dus met het balkje waar de beluchting in zit en met zicht venster voor benzine niveau
Ducati 900sl 1992
Ducati 1000ds supertwin circuitracer

markv
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2005 14:21
Locatie: hansweert

Re: polyester 750F1 benzinetank

Ongelezen bericht door markv »

Hoi Harry,

dat is mooi om te weten, wilde hem eigenlijk al bestellen voordat ik het hier om info had gevraagd, blij dat ik nog even gewacht heb.
ik heb dus wel interesse in de benzinetank die je te koop heb
zal even een pb sturen voor verder contact hier over.

Gr Mark.

Plaats reactie