Overeenkomstige blokken 750SS

Voor moderne Ducati (superbike, supersport, sporttouring, monster, multistrada, etc) gerelateerde onderwerpen die niet in de andere fora passen. DUS GEEN TECHNISCHE VRAGEN OF OPMERKINGEN!
bimotacorse
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jul 2011 22:29

Overeenkomstige blokken 750SS

Ongelezen bericht door bimotacorse »

Ik kan helaas geen antwoorden vinden op mijn vraag dus dacht ik vraag het hier.
Ik ben een beetje op zoek naar wat opties voor mijn 750ss en heb in het verleden weleens andere koppelingsdeksels gehad (doorzichtig) en als dit in de juiste kleurcombi niet te opvallend is zou dit erg goed staan op de 750SS.
Dit geld ook voor de distributieriemkappen die ook in carbon of andere zwarte varianten te vinden zijn.
Echter merk ik dat er weinig tot niets op de markt is voor de 750ss uit 93 en nu is mijn vraag zijn er ook ducati monsters met hetzelfde blok zodat mijn zoekveld vergroot kan worden?
Ik hoor graag of iemand een tip heeft.

B.v.d.
——750 SS CAFERACER——
——VOXAN BLACK MAGIC——

Gebruikersavatar
750sport
Berichten: 1184
Lid geworden op: 21 okt 2003 21:28
Locatie: Let's go east, the west is so wet (and salt)

Re: Overeenkomstige blokken 750SS

Ongelezen bericht door 750sport »

De monsters en Super Sports hebben de zelfde blokken. Alleen de carburateurs en uitlaatsysteem verschillen.

Groeten Bauke
Warning
Reading the DCN mailinglist/Forum can damage family and social life
Readers often spent hours to customize and improve the performance of their bike.

Know that ,been there ,do(ne) that!

bimotacorse
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jul 2011 22:29

Re: Overeenkomstige blokken 750SS

Ongelezen bericht door bimotacorse »

Top! Dank je voor je hulp zie alleen dat de clutch-slave op sommige blokken verschilt dus mijn verhaal gaat niet op.
Ik laat voorlopig het koppelingsdeksel met het kijkgraag maar even voor wat het is
——750 SS CAFERACER——
——VOXAN BLACK MAGIC——

Plaats reactie