Gezocht: vorige eigenaar

Voor moderne Ducati (superbike, supersport, sporttouring, monster, multistrada, etc) gerelateerde onderwerpen die niet in de andere fora passen. DUS GEEN TECHNISCHE VRAGEN OF OPMERKINGEN!
Gebruikersavatar
reneetje
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 okt 2016 15:53
Locatie: Wagenberg
Contacteer:

Gezocht: vorige eigenaar

Ongelezen bericht door reneetje »

Hallo,

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van mijn Ducati 748 uit 2000.

Ik kocht de motor in december 2016 bij een motorzaak in Goes. Bij het eerste bezoek kreeg ik de indruk dat er onderhoudshistorie bij de motor aanwezig was. Ik had er toen misschien beter expliciet naar moeten vragen, maar goed, dat is niet gebeurd. Toen ik de motor betaald had en ging ophalen bleek er helemaal geen onderhoudshistorie aanwezig.
Ik heb daarna nog contact gehad met de motorzaak met het verzoek de vorige eigenaar te contacteren ivm de onderhoudshistorie. Dat is echter niet gelukt omdat, zo zeggen ze "het telefoonnummer van de vorige eigenaar niet meer in gebruik is".

Navraag bij de RDW leverde ook niets op. RDW heeft een "service" waarbij zij de vorige eigenaar benaderen en vragen hem/haar of hij/zij contact wil met de nieuwe eigenaar. Ik heb in mijn verzoek aan de RDW meegegeven wat ik wilde weten, maar ik weet niet of de RDW dat zo doorgeeft, of een standaard briefje naar de vorige eigenaar stuurt.

En dus ben ik zelf aan het speuren naar de vorige eigenaar.
Soortgelijk topic heb ik een tijdje terug ook op motor-forum gestart. Daar kreeg ik de tip om het ook eens hier te proberen.

Het betreft een Ducati 748 uit 2000 met 42000 km op de teller. Volgens de eigenaar van de motorzaak heeft de klant zijn Ducati ingeruild voor een Harley Davidson.

Kan iemand mij verder helpen?
Update: kenteken MB XX 66
Afbeelding
Rene
Ducati 748 2000

Gebruikersavatar
1098 Fruit-Joy S
Donateur 2010
Donateur 2010
Berichten: 898
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:10

Re: Gezocht: vorige eigenaar

Ongelezen bericht door 1098 Fruit-Joy S »

Motorzaak in Goes?
Welke?
Daddy's Toy, I wanna play

Ducati 1098 S Tricolore
Ducati Monster Dark
Audi A5 S-Line Sportsback

Gebruikersavatar
reneetje
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 okt 2016 15:53
Locatie: Wagenberg
Contacteer:

Re: Gezocht: vorige eigenaar

Ongelezen bericht door reneetje »

Bedankt voor je reactie. Je hebt een pb.
Rene
Ducati 748 2000

Plaats reactie